۱۳۹۱ فروردین ۱۰, پنجشنبه

چرا لینوکس؟

  1. من حدود 10 سال از زندگیم رو توی ویندوز گذروندم. از وندوز 98 شروع کردم و تا ویندوز 8 بتا کار کردم. تفریحم دست کاری بوده و خیلی مواقع مرجع کمک دوستام بودم.
  2.  ده سال از زندگیم رو توی ویندوز گذروندم و با قاطعیت می‌گم انجام یک کاری که تا به حال نکردی به مراتب توی اوبونتو راحت‌تره.
  3.  من زبان برنامه نویسی بلد نیستم. کلاسی نرفتم. و فقط به گوگل کردن و سوال پرسیدن بسنده می‌کنم و به جرات می‌گم اگر ادوبی فتوشاپ (adobe photoshop) و اوتودسک رویت(autodesk revit) رو لازم نداشتم ماهها قبل ویندوز رو پاک کرده بودم.
  4.  ویندوز 7 حدود 6 گیگ به طور خالص جا می‌گیره. خارج از بحث نرم افزارهایی که باید روش نصب کرد.
  5.  اوبونتویی که من نصب کردم با وجود تعداد زیادی نرم افزار و تغییراتی که روش ایجاد کردم کلا کمتر 3 گیگ جا گرفته.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر